719 berichten.
Hans
uit
Nijland
schreef op 22 juni 2026
Lieve Stef, stuurde je net een mailtje. Mijn naam is Hans de Jong. Mijn partner Sita Osinga is vorige week overleden op 80 jarige leeftijd. Sita kent Harry Poortman en Steyn in Papiesvlei Zuid-Afrika. Jij kent hen. We komen er twee keer per jaar. Onze zoon woont in Kaapstad. Sita was meer dan fan van je muziek.Je bent deze week in Bolsward. Ik zou het fijn vinden je daar even te spreken.
Liefs, Hans 06 - 1044 8257
Vigo
uit
Bladel
schreef op 20 juni 2026
Een zaadje voor 'Água e Vinho'
Beste Stef,
Gisteravond zat ik in de zaal in Tilburg te luisteren naar de verstilling, de diepgang en de melancholie van de avond kwamen binnen alsof het zo moest zijn.Die ochtend was ik intensief bezig met het instrumentale meesterwerk 'Água e Vinho' van de Braziliaanse componist Egberto Gismonti. Terwijl ik naar jou en de muzikanten luisterde, hoorde ik in gedachten hoe jij deze melodie naar jezelf toe zou trekken. De weemoed van die gitaarlijnen schreeuwt bijna om jouw stem, jouw dictie en een tekst over de dualiteit van het leven — over het pure water en de gerijpte wijn.Ik wilde dit zaadje simpelweg in je muzikale achtertuin planten. Wie weet kiemt het ooit op een avond achter de piano.
Dank voor de prachtige avond.
Henk en Jolanda
uit
Drunen
schreef op 20 juni 2026
Wat hebben we genoten vanavond in de Schouwburg in Tilburg. Stef Bos is een topmuzikant en verhalenverteller die je pakt en ontroert met zijn teksten. En niet te vergeten de schitterende begeleiding van zijn muzikanten op gitaar en percussie.
Danielle
uit
Bocholtz
schreef op 16 juni 2026
Afgelopen zaterdag werd ik weer betoverd door de mooie muziek & teksten van Stef Bos begeleid door 3 fantastische muzikanten, tot tranen geroerd. Zo mooi wat muziek met een mens kan doen.
Vraagje: Wie oh wie kan mij nog helpen aan de 3cd-box Stef Bos Dit is nu later ???
Nicole Senden
uit
Maastricht
schreef op 13 juni 2026
Wow,wow,wow, wow,wow. D a n k j e w e l. Zo inspirerend, zo herkenbaar. Zo kunstzinnig, zo puur en echt. En zo mooi. Dankjewel Stef, dankjewel mannen. Wát een avond. Vervullend met een gouden randje. Dankjewel.
Hans
uit
Sneek
schreef op 13 juni 2026
Afgelopen donderdag, Drachten. Was schitterend Stef en band! Hier en daar je liedteksten aangepast, zoals je meestal doet, prachtig! Ik volg je al heel wat jaartjes, en jammer dat ik nog nooit heb gesproken.In Sneek ga ik je weer zien!
Vera
uit
As
schreef op 10 juni 2026
Beste, liefste meneer Stef Bos, wat hebben we gisteren weer genoten van uw muziek in Hasselt. Uw puurheid met woorden en zang strelen steeds weer onze ziel. Bij het liedje ' Dit is wat je weten moet' vloeiden de tranen weer. Dit is één van de liedjes die onze dochter bij de uitvaart aan haar papa opdroeg. Het liedje dat hij aan haar gaf enige tijd voor zijn overlijden.
Dank je wel !!!
Liefs, Vera
DENISE TISON
uit
Leuven
schreef op 10 juni 2026
Stef, bedankt voor dat prachtig inspirerend concert in het Koninklijk Circus in Brussel. Jij en die ongelooflijk talentvolle muzikanten gaven deze zaal nog een extra touch.
Ik ben zeer benieuwd naar het het concert in de Stadschouwburg in Leuven en hoop dat het muziek boekje van mijn vader je geïnspireerd heeft. Liefs Denise
Tina
uit
België
schreef op 7 juni 2026
Gisteren was het prachtig in Het Koninklijk Circus.
Geraakt op zoveel momenten!
Elk concert opnieuw, vanaf de 1ste noot of 1 ste woord.
Prachtig gewoon!
Ik kijk al uit naar het concert in de Bourla in Antwerpen .
Marijke
uit
Kapelle-op-den-Bos
schreef op 6 juni 2026
Wat een heerlijke avond in de Roma,Stef!De nieuwe nummers waren zo ontroerend mooi!Het was ook een belevenis ze voor het eerst dadelijk life te kunnen horen .Ook de vroegere nummers ,soms in een verrassend nieuw jasje,zo prachtig met de drie muzikanten erbij,echt top."Ruimtevaarder ","moe ni weggaan nie "en "door de wind"waren zo beklijvend dat een traantje er zeker bij was.Een concert van jou is telkens een geschenk voor het hart,dikke dankjewel!
Ingrid
uit
Leusden
schreef op 4 juni 2026
Gisteren genoten van een prachtige voorstelling in het Zaantheater. Genoten van taal en woorden samengebracht in prachtige muziek, zang een verhaal.
Het laatste nummer van die avond was door de wind en Stef las nog een prachtig gedicht voor. Welk gedicht was dat en in welk boek of boeken staat deze?
Beheerdersantwoord van: Joke
Goedemorgen, dank voor uw mooie bericht. De tekst die Stef gedeeltelijk voorlas is "Adres onbekend" en komt uit zijn bundel "Door de ogen van mijn vader" . Fijne dag verder. Vriendelijke groet, Joke Asman
Katrien
uit
brugge
schreef op 28 mei 2026
zo een mooie voorstelling in brugge zoiets raak je en goede muziekanten zo mooi
Peter Duker
uit
Bredene
schreef op 25 mei 2026
Beste Stef, bedankt voor een mooie voorstelling in concertgebouw Brugge. Een voorstelling van reflectie, liefde, wanhoop, vertrouwen, en hoop. Prachtig. We hebben genoten en gevoeld. Het was magisch
olivier johny
uit
brugge
schreef op 25 mei 2026
24 mei 2026 te brugge (concenrtgebouw) van op de eerste rij mogen zien , horen , puur genieten , zalig
enorm dankbaar . woorden schieten tekort
Myriam Meylemans
uit
Itegem( Heist op den Berg) B
schreef op 24 mei 2026
Gisteren in Heist o/d Berg
Fantastisch concert van jou en je band! ❤️❤️❤️Ongelofelijk hoe je op een poëtische wijze😱 , de shit van de wereld onder woorden brengt, onze eigen spirituele groei en ook de liefde. Liefde in aallerlei vormen moet het gaan maken! En je metafoor van de boom zo prachtig! Loved it❤️
Anita
uit
's-Gravenhage
schreef op 22 mei 2026
Een werkelijk prachtige voorstelling: zulke mooie teksten die mij ontroerden. Ik ben erg onder de indruk, wat een artiest en wat een goeie muziek!
Marjon
uit
Baarn
schreef op 17 mei 2026
Gisteravond in Haarlem....wat een prachtige avond. Ik was er een beetje stil van ,.soms zijn er geen woorden
Pauline Achterberg
uit
Wijk bij Duurstede
schreef op 15 mei 2026
14 mei 2026.
Stef in de Agnietenhof in Tiel.
Wat een mooie avond! Een ingetogen sfeer, geweldige muzikanten, gitaristen en een fantastische percussionist en blazer tegelijkertijd!
Die stem van Stef gaat altijd rechtstreeks nr je hart! Wat is hij toch een vakman en wat een mooie verhalen toch weer!
Geweldig geluid ook, moet vermeld worden!
Kortom, weer genoten v Stef en zijn muzikanten, al 20 jr lang!
Paul
uit
Wijk bij Duurstede
schreef op 14 mei 2026
Hemelvaartsdag
Tiel
Net als Stef ook eerst gegeten met de liefde van mijn leven (al ruim 27 jaar) bij Moeke
Daarna naar de voorstelling in de Agnietenhof. En ga dan maar eens woorden vinden om deze avond raak weer te geven. Eigenlijk niet te doen.
Ontroerend, rechtstreeks je ziel in, humoristisch, zelfspot, weergaloze medemuzikanten op het podium, weer nieuwe versies van al schitterende liedteksten, kortom een fantastische avond.
Betty
schreef op 14 mei 2026
De setlist van het optreden op 13 mei Maaspoort Venlo is wanneer te raadplegen? Er is een lied gezonden waarvan ik de tekst niet terug kan vinden in de lijst van de liedjesteksten op de website.
Beheerdersantwoord van: Joke
Goedemorgen, dank voor uw bericht op het gastenboek van Stef Bos. In de huidige voorstelling van Stef zitten een aantal spiksplinternieuwe liedjes die verder nog nergens te vinden zijn. Als u wilt kunt u mij mailen (joke@coastcompany.nl) en kan ik de titels en werktitels van de liedjes sturen die Stef in Venlo speelde. Vriendelijke groet, Joke Asman